تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت فراهم می کند و سوپر یخچالی یکی از اعضا این خانواده از اکسسوری کابینت آشپزخانه است.

هدر سوپر یخچالی

سبد سوپریخچالی یکی از مدل های سوپر مارکت کابینت آشپزخانه به شمار می رود که به دلیل استفاده از کلیه ی فضای موجود به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است.

 سبد های سوپری از پرفروش ترین تجهیزات کابینتی محسوب می شوند. این سبد شباهت ظاهری بسیاری با طراحی داخلی یخچال ها دارد. به عنوان مثال همانگونه که بر روی درب یخچال طبقاتی جهت قرار دادن مواد غذایی نصب شده سبد سوپر یخچالی نیز دارای این مزیت است.

این مدل از سبد های سوپری از دو قسمت تشکیل شده اند. یک قسمت کلاف درون کابینت بوده و قسمت دیگر شامل کلاف متصل به درب کابینت می شود. هر دو قسمت کلاف به وسیله ی اهرمی از قسمت پایین به هم متصل می شوند. با باز کردن درب کابینت، کلاف (طبقات داخل کمد) به جلو کشیده شده و از داخل کابینت خارج می شوند.

نصب سبد های سوپری مدل یخچالی بسیار آسان است. راهنمای نصبی که همراه بسته بندی سبد های سوپری برای مشتریان ارسال می شود مراحل نصب را به صورت تصویری آموزش می دهد. این مزیت برای بسیاری از اکسسوری های آشپزخانه از جمله سطل زباله آشپزخانه نیز در نظر گرفته شده است.

نقشه-سوپر-یخچالی

مزیت سوپری ایستاده کابینت آشپزخانه

اصلی ترین مزیت سبد سوپری در بهینه سازی فضای داخلی کابینت های آشپزخانه است. بسیاری برای کابینت های سوپری تصویری از کابینت هایی با ارتفاع زیاد در ذهن خود دارند. با این حال سبد سوپر مارکت کابینت آشپزخانه از مدل های دو طبقه برای کابینت های زمینی با ارتفاع کم تا سبد هایی با طبقات بیشتر برای کابینت هایی با ارتفاع زیاد طراحی و تولید شده اند.

بهینه سازی و نظم دهی به فضای داخل کابینت با سبد های سوپری محدود به ارتفاع و عرض کابینت نبوده و این مهم ترین مزیت سبد های سوپر یخچالی محسوب می شود.

فیلم آموزش نصب سوپر یخچالی

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess