تجهیزات ریلی داخل کابینت

محصولات ریلی کف چوب

این خانواده از محصولات شامل انواع سبدها و سوپر های کابینت آشپزخانه به فراخور نیاز در ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر به قسمت داخل کابینت به شما کمک می کنند.

این خانواده از محصولات شامل انواع سبدها و سوپر های کابینت آشپزخانه می شوند که به فراخور نیاز شما دارای ریل پهلو (سبد سوپر پهلو کف چوب) یا ریل در کف (سبدهای کف ریل پلاتین) و یا حتی ریل در کف و بالای محصول (سبد سوپر وسط کف چوب پلاتین) می باشند و در ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر به قسمت داخل کابینت به شما کمک می کنند.

مرتب نگاه داشتن آشپزخانه با توجه به رفت و آمد زیاد و وسایل متعدد در آن کار ساده‌ای نیست. کوچکتر شدن خانه‌ها نیز باعث شده تا کابینت‌های معمولی نتوانند این مسئله را به‌تنهایی حل کنند.

کابینت طرح سوپرمارکت  یا کابینت دارای سبد ریلی مانند یک انباری متحرک با تعدادی قفسه برای جای دادن اقلام آشپزخانه در دسته جدیدترین اکسسوری آشپزخانه قرار دارد. 

کابینت سوپری دار را می‌­توان برای آشپزخانه­‌های مختلف و فضاهای مختلف طراحی کرد کابینت سوپری کنار یخچال زیر ظرفشویی و…). 

سوپر ریلی داخل کابینتی پلاتین در مدلهای مختلفی از جمله نمونه های دارای سبد کف چوب (دارای کفی چوبی) سوپر کف ریل پرو جونیور ، سوپر پهلو کف چوب پلاتین و سوپر وسط کف چوب پلاتین به منظور تقسیم بندی طبقات کابینت های زمینی طراحی شده اند. سوپرهای دارای سبد کف چوب، ریلی بوده و از فضای درون کابینت بیرون می آیند و دسترسی آسانی به محصولات و لوازم داخلی کابینت به شما میدهند از این رو به آنان سبد کشویی توکار کابینتی یا سوپر توکار کابینتی نیز گفته می شود.
سبد سوپری ریلی کابینت در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر کدام نیاز مصرف کننده را از جهاتی برطرف می کند. این تقسیم کننده های داخل کابینت مهم ترین نقش را در نظم دهی کابینت بر عهده دارند.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess