سطل زباله ریلی پلاتین

سطل زباله ریلی بانصب در داخل کابینت و داشتن حرکت کشویی به بیرون امکان دسترسی آسان و سریع را فراهم میکند و با ایجاد نظم و پاکیزگی و نیز تفکیک زباله در کمترین فضای اشغال شده در کابینت کمک شایانی به شما خواهد کرد.

قیمت سطل زباله ریلی- خرید سطل زباله کابینتی-زباله کشویی درب باز شو- سطل زباله سه قلو و دو قلو – سطل زباله ریلی دو مخزن – سطل زباله ریلی سه مخزن در مشهد درتهران در اصفهان درشیراز

سطل زباله سه مخزن 36 لیتری هایلوکس
سطل زباله 40 لیتری هایلوکس
سطل زباله دو مخزن 40لیتری لینکدار​
سطل زباله بزرگ 40 لیتری
سطل زباله دو مخزن 24 لیتری
سطل زباله دوقلو 40 لیتری اکو
سطل زباله ریلی دوقلو 24 لیتری اکو
سطل زباله 40 لیتری دو مخزنه
سطل زباله کشویی 20 لیتری
سطل زباله 4 لیتری درب آویز​

سطل زباله یا سطل آشغال کلماتی هستند که معمولا تداعی گر  تصاویر نامطلوب و بوهای نا مطبوع اند، اما امروزه با پیشرفت در صنایع مختلف و نیاز روزافزون منازل به دکوراسیون زیبا و کاربردی و نیز بهینه و کم جا، طراحان را برای خلق سطل زباله ریلی کابینت تشویق و انواع سطل آشغال ریلی توکار ابداع شدند.

 

انواع متنوع سطل زباله توکار پلاتین درون کابینت، و معمولا زیر سینک نصب میگردند و هنگام استفاده به راحتی با حرکت ریل جلو آمده و دردسترس قرار میگیرند. مخازن سطلهای زباله پلاتین مجهز به درب مجزا بوده که روی هر درب فیلتر نانو ضد بو با قابلیت شستشو قرار دارد، جنس مخازن سطل آشغال کشویی پلاتین از نوعی پلاستیک فشرده  آنتی باکتریال می باشد که در برابر ضربه و فشار یا اختلاف دما هیچ آسیبی نمیبیند، رنگ بخش فلزی آن الکترواستاتیک(ضد خش و ضد آب) است و ریلهای باکیفیت و مقاوم در آن بکار رفته است.

سطلهای کابینتی پلاتین دارای مخازن 1 ، 2 و 3 تایی می باشند که این مخازن می توانند عمق ها و گنجایش های متفاوتی داشته باشد.

طراحان و مهندسان شرکت پلاتین با بکارگیری دانش روز و بررسی نیاز آشپزخانه ها نمونه های متنوعی از سطل های ریلی توکار کابینتی را تولید کرده اند.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   دفتر تهران – مهندس سلیمانی: 09120526735

 کارشناسان فروش: 09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess