تجهیزات ریلی داخل کابینت

محصولات ریلی کف چوب

این خانواده از محصولات شامل انواع سبدها و سوپر های کابینت آشپزخانه می شوند که به فراخور نیاز شما دارای ریل پهلو (سبد سوپر پهلو کف چوب) یا ریل در کف (سبد سوپر کف ریل پرو جونیور) و یا حتی ریل در کف و بالای محصول (سبد سوپر وسط کف چوب پلاتین) می باشند و در ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر به قسمت داخل کابینت به شما کمک می کنند.

سوپر یخچالی Pro
سوپر وسط Pro
مجیک کرنر Pro
سوپر جونیور Pro
جونیور یوباکس
سوپر پهلو Pro
سوپر کف ریل Pro

این خانواده از محصولات شامل انواع سبدها و سوپر های کابینت آشپزخانه می شوند که به فراخور نیاز شما دارای ریل پهلو (سبد سوپر پهلو کف چوب) یا ریل در کف (سبد سوپر کف ریل پرو جونیور) و یا حتی ریل در کف و بالای محصول (سبد سوپر وسط کف چوب پلاتین) می باشند و در ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر به قسمت داخل کابینت به شما کمک می کنند.

مرتب نگاه داشتن آشپزخانه با توجه به رفت و آمد زیاد و وسایل متعدد در آن کار ساده‌ای نیست. کوچکتر شدن خانه‌ها نیز باعث شده تا کابینت‌های معمولی نتوانند این مسئله را به‌تنهایی حل کنند.

کابینت طرح سوپرمارکت  یا کابینت دارای سبد ریلی مانند یک انباری متحرک با تعدادی قفسه برای جای دادن اقلام آشپزخانه در دسته جدیدترین اکسسوری آشپزخانه قرار دارد. 

کابینت سوپری دار را می‌­توان برای آشپزخانه­‌های مختلف و فضاهای مختلف طراحی کرد کابینت سوپری کنار یخچال زیر ظرفشویی و…). 

سوپر ریلی داخل کابینتی پلاتین در مدلهای مختلفی از جمله نمونه های دارای سبد کف چوب (دارای کفی چوبی) سوپر کف ریل پرو جونیور ، سوپر پهلو کف چوب پلاتین و سوپر وسط کف چوب پلاتین به منظور تقسیم بندی طبقات کابینت های زمینی طراحی شده اند. سوپرهای دارای سبد کف چوب، ریلی بوده و از فضای درون کابینت بیرون می آیند و دسترسی آسانی به محصولات و لوازم داخلی کابینت به شما میدهند از این رو به آنان سبد کشویی توکار کابینتی یا سوپر توکار کابینتی نیز گفته می شود.
سبد سوپری ریلی کابینت در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر کدام نیاز مصرف کننده را از جهاتی برطرف می کند. این تقسیم کننده های داخل کابینت مهم ترین نقش را در نظم دهی کابینت بر عهده دارند.
به عنوان مثال سبد سوپر ریل پهلو کف چوب پلاتین با نصب در داخل کابینت جلوه ای لوکس برای قرار دادن انواع بطری یا محصولات مشابه ایجاد کرده و دیگر مجبور نیستیم که آن ها را در گوشه ای از کابینت آشپزخانه در نمایی ناخوشایند رها کنیم.
سوپر کابینتی های توکار آشپزخانه پلاتین در واقع شامل سبد ها با کارایی های متفاوت و ابعاد گوناگون می باشند و هر کدام ویژگی های منحصر بفردی در اختیار شما قرار میدهند.

شاید برای تهیه سبد کف ام دی اف دچار تردید باشید و بخواهید بدانید که تفاوت آن با سبد کف توری در چیست؟ سبد کف توری دارای بافت مفتولی است و فلز به کار رفته در این نوع سبد به گونه ای است که گویی به مانند توری بافته شده است. از این رو به این نوع سبد که دارای کف و بدنه مفتولی شکل و بافته می باشد سبد کف توری می گویند.

نوع دیگر آن سبد کف ام دی اف می باشد که کف این سبد از ام دی اف که نوعی چوب است ساخته شده است. وجود ام دی اف سطح محصول را صاف تر کرده و این در حالیست که برآمدگی های کوچکی که بر سطح ام دی اف قرار دارد مانع از لیز خوردن وسایل در کف آن می شود. همینطور می توان این محصول را از دیدگاه زیبایی شناسی نیز بررسی کرد. وجود ام دی اف در کف جلوه ای زیباتر به دکوراسیون آشپزخانه می افزاید.

مساله دیگری که بین سبد کف توری و کف ام دی اف می توان مورد مقایسه قرار داد نحوه تمیز کردن آن ها می باشد. حتما برای شما قابل درک است که تمیز کردن یک سطح یک دست همچون ام دی اف نسبت به سطح مفتولی شکل که ناگزیر به رد کردن دستمال از بین بافت های فلزی می باشیم بسیار راحت تر می باشد.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   دفتر تهران: 09120526735

 کارشناسان فروش: 09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess