گروه صنعتی پلاتین

کارخانه پلاتین فعالیت خود را از سال 1379 در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه در ناحیه صنعتی مشهد آغاز کرد. طراحی مهندسی ، کیفیت و مشتری مداری از اصول استراتژیک این شرکت می باشد .

کیفیت بهتر

از ابتدا دغدغه مدیران و موسسان گروه صنعتی پلاتین احترام به حقوق مصرف کننده و ارائه محصولات با کیفیت بوده و هست. از این رو با تحقیق و ممارست فراوان سعی شده پارامترهای کیفی محصولات با توجه به استانداردهای جهانی تعریف و تدوین شود.تیم طراحی مهندسی و کنترل کیفیت پلاتین نیز با حساسیت فراوان، کیفیت را سرلوحه کارهای خودشان قرار داده اند.

یکی از توانمندیهای خاص و بی بدیل مجموعه پلاتین، برخورداری از واحد آبکاری با تجهیزات و متودهای بین المللی می باشد .این واحد با دارا بودن آزمایشگاه کنترل کیفیت ، پیوسته تمام فرآیندهای موجود در آبکاری را رصد کرده و کنترل می نمایند.

کنترل و نظارت

کارشناسان ما همواره در آغاز و انجام فرآیند ، تمامی پارامترهای موجود در وان های آبکاری که مجهز به دقیق ترین سنسورهای آنالیزی می باشد را کنترل کرده و در صورت خطا اصلاحات لازم را انجام می دهند . همچنین در پایان فرآیند آبکاری نیز تمام قطعات به صورت یک به یک تحت کنترل فنی قرار می گیرد و محصولات معیوب جداسازی شده و ضایعات می شود.

مدیران شرکت:

اقدام و عمل کلید رسیدن به هر موفقیتی است.
مهندس علی وفائیان
Eng. Ali Vafaiyan
تصور ما از خودمان ، مرز های موفقیتمان را تعیین می کند.
مهندس حسن وفائیان
Eng. Hasan Vafaiyan

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   دفتر تهران : 09120526735

 کارشناسان فروش: 09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess