سطل زباله کابینتی پلاتین

این خانواده از محصولات، امکان ایجاد نظم و پاکیزگی و نیز تفکیک زباله در کمترین فضای اشغال شده در کابینت را فراهم می کند.

سطل زباله ریلی دوقلو

سطل زباله یکی از لوازم ضروری و مهم در هر خانه محسوب می‌‍‌‌شود که به نظافت منزل‌ ما کمک می‌کند و اگر در جای مناسب قرار بگیرد، تاثیر زیادی در تمیزی و زیبایی محیط دارد. ما از این وسیله در قسمت‌های مختلف خانه از جمله حیاط، سالن پذیرایی، اتاق خواب‌ها و آشپزخانه استفاده می‌کنیم که بهتر است در دید نباشند تا باعث ایجاد بوی بد یا جلوه‌ی زشت نشوند.

جنس بکار رفته در تولید مخازن سطلهای آشغال ریلی پلاتین نوعی پلاستیک فشرده بسیار با کیفیت با انعطاف بالا و استحکام بینظیر در مقابل فشار و ضربه است. این مواد  طی فرایند خاصی ساخته می‌شوند و معمولا منشا آن‌ها نفت و گاز است. به دلیل فرآیند ساخت خاصی که دارند از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار هستند. از جمله مزیت‌های خاص این نوع سطل زباله‌ها، کند کردن روند رشد و تکثیر باکتری و کپک‌ها است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند.

انواع متنوع سطل زباله توکار پلاتین درون کابینت، و معمولا زیر سینک نصب میگردند و هنگام استفاده به راحتی با حرکت ریل جلو آمده و دردسترس قرار میگیرند. مخازن سطلهای زباله پلاتین مجهز به درب مجزا بوده که روی هر درب فیلتر نانو ضد بو با قابلیت شستشو قرار دارد، جنس مخازن سطل آشغال کشویی پلاتین از نوعی پلاستیک فشرده  آنتی باکتریال می باشد که در برابر ضربه و فشار یا اختلاف دما هیچ آسیبی نمیبیند، رنگ بخش فلزی آن الکترواستاتیک(ضد خش و ضد آب) است و ریلهای باکیفیت و مقاوم در آن بکار رفته است.

سطل زباله ریلی ارزان پلاتین بسیار مقرون به صرفه است.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess