تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتررا به قسمت داخل کابینت فراهم می کند.
سبد ریلی شوینده 2000

سبد شوینده یوباکس پلاتین

سبد ریلی کابینت یا تجهیزات ریلی در واقع محصولاتی هستند که دارای طبقات مختلف می باشند که عملکردی مانند یک کشو دارند یعنی به صورت ریلی از داخل کابینت بیرون می آیند و دسترسی جالبی را به ما می دهند.

با پیشرفت روز به روز در دنیای مدرن همه ی ما متوجه شده ایم که به سمت فضایی حرکت می کنیم که پر از تجهیزاتی است که کاربری ما را در محیط آسان می کند.همه ی ما بدنبال این هستیم که به وسایل خود دسترسی راحتی داشته باشیم. بنابر این برای محقق شدن این خواسته به آشپزخانه های مدرن تجهیزات جدیدی اضافه شده است و آشپزخانه های جدید دیگر تنها شکل قفسه های ام دی اف شده ندارد.

سبد جا شوینده یوباکس زیر سینک پلاتین در نظم بخشیدن به کابینت ظرفشویی کمک شایانی کرده و موجب ایجاد نظم و زیبایی و نیز سهولت دسترسی به مواد شوینده فراهم گردد.

  سبد ریلی 2000 علاوه بر سبد دارای ویژه گی جدیدی با نام تجاری you box میباشد.

you box درواقع ظرف یا بخشی جدید است که دارای تقسیم کننده فضای داخلی خود بنابر نیاز میباشد و بهترین محل نگه داری از لوازم ریز یا با ایست ناکافی مانند بسته های پلاستیکی پودر و یا محصولاتی است که امکان افتادن و یا خروج مواد یا مایعات از خود را دارند مانند انواع سفید کننده و جوهرنمک در واقع یوباکس مخصوص جای گذاری ملزوماتی است که احتمال خروج شوینده ها از آنها زیاد بوده و باید در محلی قابل شستشو قرار گیرند و این امر کمک شایانی به منظم شدن کابینت و سهولت استفاده از حداکثر فضای آن در حالت ایمنی کامل می کند.

از ویژه گی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- مقاوم و نشکن

2- قابلیت شستشو

3- قابلیت جابجایی به دلخواه شما

4- دارای پارتیشن نگهدارنده متحرک

5- زیبایی منحصر به فرد و رنگ ثابت

6- دارای دو ظرف با عمق کم و زیاد 

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   دفتر تهران : 09120526735

   کارشناسان فروش: 09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess