محصولات اتاق خواب

این خانواده از محصولات برای نظم بخشیدن به داخل کمد ها و اشکاف ها طراحی شده و باعث زیبایی  و دسترسی آسان می شود.

رگال سقفی لباس پلاتین

امروزه با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها اکثرا به دنبال بهینه استفاده کردن فضاهای موجود هستیم، در نتیجه یکی از فضاهایی که همیشه به دنبال راهکاری جهت بر طرف کردن این نقصان داریم فضاهای کمدی است.

بنابراین معماری و طراحی مدرن راهکارهایی در این زمینه در اختیارمون قرارداده اند که از جمله آن می توان به آویزهای داخل کمدی از قبیل جا شلواری کشویی و جالباسی ریلی داخل کمد لباس و جا کرواتی متحرک در کمد دیواری و… نام برد. این راهکارهای مدرن و جدید، نیازهای اشخاصی که به نظم و ترتیب وسایل کمد لباس خود اهمیت می‌دهند را مرتفع سازند. از این رو گروه صنعتی پلاتین با تولید طیف وسیعی از تجهیزات متحرک کمد لباس مانند جا کفشی ریلی، جاشلواری و جاکرواتی، رگال آویز لباس، کمربند و …

توجه جمع کثیری از مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است. به همین دلیل است که بهره گیری از این تجهیزات به ویژه رگال سقفی ریلی داخل کمد لباس پلاتین سبب می‌گردد تا مصرف کننده دیگر در رابطه با چیدمان و مرتب سازی هیچ یک از انواع پوشاک خود با چالش مواجه نگردد. همچنین استفاده از این محصول در کنار سایر تجهیزات کمدی ارائه شده می‌تواند سرعت عمل در انتخاب پوشاک را بالا ببرد.

رگال لباس

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess