تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت فراهم می کند.

سبدسیب و پیاز پرتابل پلاتین

در دنیای امروز دیگر آشپزخانه در گوشه ای پنهان از خانه نیست بلکه خود جلوه ای از دکوراسین منزل است بنابراین توجه به ظاهر و کارایی لوازم داخلی آشپزخانه مانند کابینت دو چندان اهمیت پیدا میکند.

یکی از مواد همیشگی در آشپزخانه ها سیب زمینی و پیاز هستند که خارج از یخچال قرار میگیرند اما معمولا ظاهر مناسبی نداشته و باعث گرفتگی جا در فضای داخلی می شوند.
سبد سیب زمینی پیاز ریلی یکی از محصولات کاربردی برای انتقال سیب زمینی و پیاز به داخل کابینت ها و برقراری دکوری شیک در آشپزخانه است. بدین صورت سیب زمینی و پیاز را در طبقات این محصول می چینید و درب کابینت را می بندید و نمای نامناسب آن ها را از دید پنهان می کنید.
سبدسیب و پیاز پرتابل پلاتین یا همان سبد ریلی داخل کابینت قابل جابجایی پلاتین از جمله محصولاتی است که تهیه آن دکوری شیک و کاربردی در آشپزخانه ایجاد می کند. 

 استفاده از یک سبد سیب‌زمینی پیاز مناسب علاوه بر بحث طراحی، ازنظر کاربردی نیز باارزش بوده چراکه نگهداری از سیب‌زمینی و پیاز در کابینت‌ها معمولاً با فاسدشدن آن‌ها همراه است. درحالی‌که یک سبد باکیفیت می‌تواند گردش هوای مناسبی را برای این دست از محصولات ارائه نموده و علاوه بر عدم فساد آن‌ها فضا را نیز از زیبایی دور نکند.

سبدسیب زمینی پیاز کابینتی پلاتین از جمله محصولاتی است که تهیه آن دکوری منظم و کاربردی در آشپزخانه ایجاد کرده  و باعث حذف ظروف یا سبدهای نا زیبا و شلوغ حاوی این مواد می گردد.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess