محصولات اتاق خواب

این خانواده از محصولات برای نظم بخشیدن به داخل کمد ها و اشکاف ها طراحی شده و باعث زیبایی  و دسترسی آسان می شود.

جا کراواتی پلاتین

جا کراواتی ریلی را می‌توان جزء تجهیزات به‌ روزی دانست که در خانه‌ ها به کمک بانوان آمده‌اند. روسری و شال که جزو جدا نشدنی استایل خانم‌ ها هستند و کمربند و در برخی موارد کراوات که به‌عنوان پر مصرف‌ ترین اکسسوری‌ های مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، گاهی باعث به‌ هم‌ ریختگی در کمد لباس‌ ها می‌شوند.

این امر، ایده اصلی برای ساخت جا کراواتی ریلی است. با نصب این تجهیزات در کمد لباس خود می‌توانید به بی‌ نظمی‌ های این بخش خاتمه داده و در پیدا کردن شال و روسری و یا کمربند و کراوات، دچار مشکل نشوید.

جا کراواتی‌ هایی که در انواع ریلی تولید می‌شوند معمولاً دارای ظاهری مستطیل شکل هستند. این محصولات از نظر ابعاد و جای آویز، دارای انواع مختلفی هستند. شما می‌توانید با توجه به تعداد کمربند و کراوات مورد استفاده و یا تعداد شال و روسری‌ های خود، تعداد جای آویز آن‌ ها را تعیین کنید.

به‌ این‌ ترتیب این اکسسوری ها، جایی را در کمد لباس شما اشغال نمی‌کنند و می‌توانید در صورت نیاز به‌ سرعت به آن‌ ها دسترسی داشته باشید. جا کراواتی ریلی با استفاده از متریال درجه‌ یک ساخته می‌شود.

در تهیه انواع پلاتین این ارگانایزر ها، از فلزات آبکاری شده استفاده می‌شود.

این امر سبب می‌گردد تا طول عمر آن‌ ها بالا بوده و در برابر ضربات فیزیکی و یا وزن بالا، تحمل خوبی از خود نشان دهند.

این تجهیزات دارای ریل هستند که باعث می‌شود تا بتوان تعداد بالایی از روسری، شال، کراوات و کمربند را از آن آویزان کرده و در صورت نیاز به‌ راحتی به هر کدام از آن‌ ها دسترسی داشت.

نظم دهنده کمد لباس

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess