تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت فراهم می کند.

زمانی که شما فضای افقی کافی برای ایجاد کابینت در آَشپزخانه خودتان ندارید ، وقت آن است که از محصولات سوپر وسط پلاتین استفاده کنید . شما به جای ایجاد دو متر کابینت زمینی میتوانید دو متر کابینت ارتفاع بلند با امکان دسترسی راحت داشته باشید.

محصول سوپر وسط پلاتین یکی از محبوبترین محصولات اکسسوری کابینت پلاتین میباشد. از دلایل محبوبیت این محصول میتوان از مواردی نظیر استفاده از فضاهای پرت عمودی ، قابلیت اتصال به درب و سهولت نصب ، نام برد.

میزان تحمل بار زیاد به دلیل فریم بندی قوی از وسط ، خروج کامل محصول از باکس کابینت به واسطه ریل های موجود و همچنین در اختیار قراردادن فضای زیاد جهت چیدمان کالا و سهولت دسترسی از دیگری مواردی است که علاقه به این محصول پلاتین را افزایش داده است.

تنوع فوق العاده این محصول در عرض و ارتفاع ، کار را برای انتخاب دقیقتر محصول منطبق با کابینت شما ،  راحتر کرده است و همچنین قابلیت ریگلاژ 3D  درب از قابلیت های ویژه این محصول میباشد که ارزش آن را فقط یک کارشناس کابینت میتواند تحلیل کند. محصول سوپر وسط پلاتین را می توان در یونیت هایی با عرض 20 ، 30 ، 35 ، 40 ، 45 ، 50 ، 55 سانتیمتر و همچنین ارتفاع 70 تا 220 سانتیمتر نصب و استفاده نمود. جهت رسیدن به ارتفاع مطلوب کابینت ، این محصول قابلیت رگلاژ به اندازه 20 سانتیمتر را  دارد (منظور از یونیت، همان باکس کابینت میباشد که با اندازه برداری از روی آن و تطابق با اندازه های بالا می توانید محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. )

  • قابلیت طبقه بندی کابینت ها با اندازه های مختلف در عرض و ارتفاع
  • ارائه فضای مناسب جهت نگهداری مواد غذایی فاسدنشدنی
  • ظرفیت تحمل حداکثر 50 کیلوگرم بار
  • قابلیت اتصال به درب کابینت
  • ارائه گنجایش بالا به دلیل عمق بیشتر سبدها

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود رایگان فیلم آموزش نحوه نصب سوپر وسط

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess