تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت فراهم می کند.

سبد ریلی کابینت یا تجهیزات ریلی در واقع محصولاتی هستند که دارای طبقات مختلف می باشند که عملکردی مانند یک کشو دارند یعنی به صورت ریلی از داخل کابینت بیرون می آیند و دسترسی جالبی را به ما می دهند.

با پیشرفت روز به روز در دنیای مدرن همه ی ما متوجه شده ایم که به سمت فضایی حرکت می کنیم که پر از تجهیزاتی است که کاربری ما را در محیط آسان می کند.همه ی ما بدنبال این هستیم که به وسایل خود دسترسی راحتی داشته باشیم. بنابر این برای محقق شدن این خواسته به آشپزخانه های مدرن تجهیزات جدیدی اضافه شده است و آشپزخانه های جدید دیگر تنها شکل قفسه های ام دی اف شده ندارد.

سبد کشویی کف ریل چند منظوره پلاتین با عرض های مختلف فضای مناسبی را برای قرار دادن لوازم یا مواد مختلف در کابینت فراهم می سازد.

سبد نظم دهنده کابینت به منظور تقسیم بندی طبقات کابینت های زمینی طراحی شد. آن ها به صورت ریلی حرکت کرده و از فضای درون کابینت بیرون می آیند.سبد سوپری ریلی کابینت در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام نیاز مصرف کننده را از جهاتی برطرف می کند. این تقسیم کننده های داخل کابینت مهم ترین نقش را در نظم دهی کابینت بر عهده دارند. سبد کف ریل دو طبقه

 

سبد ریلی چند منظوره

سبد های ریلی چند منظوره از انواع سبد های سوپر مارکتی هستند. تفاوت این سبد ها با مدل های ریل وسط و یخچالی در نصب جداگانه طبقات است. این مدل از تجهیزات کابینت از لحاظ ظاهری مشابه کشوهایی هستند که نیاز به مکان از پیش تعیین شده ندارند. برتری این سبد ریلی نسبت به سایر مدل ها خروج مستقل طبقات آن است. به عبارت دیگر هنگام نیاز تنها کافیست که از داخل کمد طبقه ی مورد نظر را خارج کنید.

به طور کلی سبد های چند داخل کابینت در دو دسته ی سبد های کلاف دار و بدون کلاف قرار می گیرند. طبقات سبد های چند منظوره مجزا بوده.

ویژگی مشترک تمام سبد های چند منظوره در نمای ظاهری آن ها است. کف تمامی سبد های چند منظوره مفتولی بوده که نمایی مانند آبچکان کابینت آشپزخانه دارد.

نصب این مدل از سبد های ریلی بسیار آسان است.

 

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess