سبد سیب زمینی پیاز کابینتی

سبد ریلی سیب زمینی و پیاز پلاتین در ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر به سیب زمینی و پیاز و نیز نگهداری آسان این مواد داخل کابینت کمک شایانی می کند.

 در دنیای امروز دیگر آشپزخانه در گوشه ای پنهان از خانه نیست بلکه خود جلوه ای از دکوراسین منزل است بنابراین توجه به ظاهر و کارایی لوازم داخلی آشپزخانه مانند کابینت دو چندان اهمیت پیدا میکند.

یکی از مواد همیشگی در آشپزخانه ها سیب زمینی و پیاز هستند که خارج از یخچال قرار میگیرند اما معمولا ظاهر مناسبی نداشته و باعث گرفتگی جا در فضای داخلی می شوند.

سبدسیب زمینی پیاز کابینتی پلاتین با نصب ریلی داخل کابینت یکی از محصولات کاربردی برای انتقال سیب و پیاز به داخل کابینت ها و برقراری دکوری شیک در آشپزخانه است. بدین صورت سیب زمینی و پیاز را در طبقات این محصول می چینید و درب کابینت را می بندید و نمای نامناسب آن ها را از دید پنهان می کنید.

 استفاده از یک سبد سیب‌زمینی پیاز مناسب علاوه بر بحث طراحی، ازنظر کاربردی نیز باارزش بوده چراکه نگهداری از سیب‌زمینی و پیاز در کابینت‌ها معمولاً با فاسدشدن آن‌ها همراه است. درحالی‌که یک سبد باکیفیت می‌تواند گردش هوای مناسبی را برای این دست از محصولات ارائه نموده و علاوه بر عدم فساد آن‌ها فضا را نیز از زیبایی دور نکند.

سبدسیب زمینی پیاز کابینتی پلاتین از جمله محصولاتی است که تهیه آن دکوری منظم و کاربردی در آشپزخانه ایجاد کرده  و باعث حذف ظروف یا سبدهای نا زیبا و شلوغ حاوی این مواد می گردد.

سبد سیب و پیاز ریل بغل

وقتی قرار است آشپزخانه خود را تجهیز کنید بهتر است از بهترین متریال و جدیدترین تجهیزات استفاده کنید. در این صورت به این زودی‌ها نیاز به تعمیر و یا تغییر دادن آن‌ها ندارید. 

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess