گروه صنعتی پلاتین

تجهیزات ریلی داخل کابینت

این خانواده از محصولات ،ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت فراهم می کند، سوپر یخچالی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین اعضا این خانواده است.

سوپر یخچالی چیست و انواع آن کدام است؟

سوپر یخچالی دقیقا همان محصولی است که وقتی نامنظمی و وسایل یخچال شما زیاد می شود به کمک شما آمده و امکان مرتب سازی فضا را برای شما فراهم می کند.

 همانطور که می دانید خانه های امروزی کوچکتر شده و در نتیجه وسایلی که مورد استفاده قرار می گیرد نیز حجم بزرگتری پیدا کرده است. 

حتی کابینت ها هم دیگر نمی توانند به تنهایی به مرتب کردن فضای شما کمک کنند. سوپر یخچالی کابینت برای حل کردن تمامی این مشکلات آمده و به شما کمک می کند تا از کوچکترین فضای خود نیز به نحو احسن استفاده کنید.

از مزایای استفاده از این محصول، این است که در آشپزخانه های مختلف با طرح های مختلف به کار گرفته می شود و برای هر ابعادی استانداردهای خودش را دارد. مهندسین گروه صنعتی پلاتین این وسیله پرکاربرد را در دو مدل: سوپریخچالی سبد مفتولی و سوپر یخچالی پرو طراحی و تولید کرده اند که هر کدام ویژه گی های منحصر بفرد خود را دارند.

از مهمترین ویژگی های نمونه پرو این محصول میتوان به کفی ام دی اف و طراحی فوق العاده زیبا آن اشاره کرد و نیز بکارگیری ظروف یوباکس در آن است.

یوباکس در واقع ظرف یا بخشی جدید است که دارای تقسیم کننده فضای داخلی خود بنابر نیاز میباشد و بهترین محل نگه داری از لوازم ریز یا با ایست ناکافی مانند قاشقها و یا محصولاتی است که امکان افتادن و یا خروج مواد یا مایعات از خود را دارند مانند انواع روغن، در واقع یوباکس   مخصوص جای گذاری ملزوماتی چون شیشه مایعات، قاشق و چنگال و ماکارونی و یا حتی قرصها و  . . . است که کمک شایانی به منظم شدن کابینت و سهولت استفاده از حداکثر فضای آن می کند.

از ویژه گی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- مقاوم و نشکن

2- قابلیت شستشو

3- قابلیت جابجایی به دلخواه شما

4- دارای پارتیشن نگهدارنده متحرک

5- زیبایی منحصر به فرد و رنگ ثابت

6- دارای دو ظرف با عمق کم و زیاد