محصولات ریلی داخل کابینت پلاتین

این خانواده از محصولات شامل انواع سبدهای ریلی، سطلهای زباله ریلی، مجیک کرنر،سوپر های کابینتی و کشوهای اتاق خواب است که ایجاد فضای بیشتر و دسترسی آسانتر را به قسمت داخل کابینت یا کمد فراهم می کند.

خانم های خانه دار معمولا حبوبات خود را در کابینت کنار گاز نگهداری می کنند تا در هنگام آشپزی به آن دسترسی داشته باشند. 

به علت استفاده مداوم از این مواد غذایی کابینت های مخصوص آن خیلی زود به هم می ریزد.همینطور ظرف برنج که یکی از غذاهای اصلی سفره ایرانی است در آشپزخانه نگهداری می شود. باید به فکر چاره ای برای ایجاد نظم به این دو مورد بود.
جا حبوبات ریلی کابینتی و جا برنجی ریلی از محصولاتی است که به کمک ریل به دیواره کابینت نصب می شود وبه بیرون حرکت می کند. کاربرد ریل در ساختار این محصول از خم شدن مداوم به داخل کابینت جلوگیری کرده و دیگر نیاز به زحمت اضافه برای مرتب کردن جای حبوبات یا برنج نیست.

اما مهمترین برتری این محصول در مجهز بودن به مخازن بهداشتی و کاملا بسته است که از ورود آلودگی یا رطوبت به داخل جلوگیری می کند و هرمخزن به شیر حبوبات و پیمانه مخصوص آن مجهز شده تا بدون دخالت دست به میزان مورد نیاز برداشت انجام گردد.

سبد نظم دهنده کابینت به منظور تقسیم بندی طبقات کابینت های زمینی طراحی شد. آن ها به صورت ریلی حرکت کرده و از فضای درون کابینت بیرون می آیند.سبد سوپری ریلی کابینت در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام نیاز مصرف کننده را از جهاتی برطرف می کند.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess