محصولات حمام پلاتین

این خانواده از محصولات برای جانمایی لوازم حمام طراحی شده که باعث زیبایی ،نظم و دسترسی بهتر می شود.

حمام یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است . . .

حمام یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است که افراد به‌صورت روزانه برای نظافت شخصی از آن استفاده می‌کنند. نظم و ترتیب وسایل در حمام از اهمیت زیادی برخوردار است و جای وسایل حمام باید مشخص باشد تا هرکسی بتواند به‌راحتی از لوازم شخصی‌اش استفاده کند، لیف‌ها و تشت‌ها به‌درستی خشک شوند و همه چیز تمیز باقی بماند. بهتر است شیرآلات را هم پس از هر بار دوش گرفتن خشک کنید تا با لکه‌های مانده‌ی آب و رسوب مواجه نشوید.
انواع شلف و قفسه حمام و جا شامپویی را می‌توانید برای حفظ نظم و ترتیب حمام و دستشویی استفاده کنید. باکس‌ها و سبدهای مختلف برای استفاده در حمام در بازار موجود هستند که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه‌تان آن‌ها را خریداری کنید. 
انواع آویز دیواری هم برای خشک‌کردن لوازمی مانند تشت و لگن و حوله‌ها قابل‌استفاده هستند. آینه حمام یکی دیگر از وسایل مهم حمام است که بسیاری از آقایان برای تراشیدن ریش‌هایشان استفاده می‌کنند. بهتر است زیر این آینه هم نوعی استند دیواری یا شلف حمام نصب شود تا به‌راحتی بتوانید وسایل اصلاح را در آن بگذارید. اگر حمام بزرگی دارید استفاده از کابینت‌های مناسب به‌عنوان قفسه حمام هم می‌تواند جای بیشتری برای وسایل در اختیارتان بگذارد. یکی از نکات مهمی که برای این انتخاب باید در نظر بگیرید این است که شلف و قفسه حمام انتخابی شما باید ضد آب باشد و به‌راحتی تمیز شود.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess