محصولات حمام پلاتین

این خانواده از محصولات برای جانمایی لوازم حمام طراحی شده که باعث زیبایی ،نظم و دسترسی بهتر می شود.

حمام

قفسه حمام یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین بخش در دکوراسیون حمام است قفسه ها در حمام بیشتر از سایر وسایل ها به شما کمک میکنند.

بیشتر افراد به دکوراسیون حمام اصلا اهمیت نمیدهند. و یک دکوراسیون بسیار ساده  برای حمام خود درست میکنند.

اما حمام نیز مانند سایر بخش های خانه اهمیت زیادی در زیبایی و شیک بودن خانه دارد. امروزه طراحان داخلی بیشتر به دکوراسیون حمام داخلی حمام مانند سایر بخش های خانه اهمیت میدهند. و فضایی شیک و زیبا در حمام درست میکنند.

قفسه ها در حمام بیشتر کاربرد دارند برای قرار دادن انواع وسایل های لازم در حمام به یک قفسه نیاز دارید پس حتمی در حمام خود باید یک قفسه داشته باشید اگر به دنبال یک دکوراسیون مدرن در خانه ی خود هستید حتمی باید از همه ی وسایل هایی که در حمام مورد نیاز است داشته باشید قفسه ها همانطور که  بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و کمک زیادی به افراد برای تمیز نگه داشتن حمام میکنند تاثیر بسیار زیادی نیز در شیک و زیبا بودن دکوراسیون حمام دارند. 

امروزه به دکوراسیون حمام اهمیت زیادی میدهند و حمام باید یک فضای آرامبخش داشته باشد برای اینکه فضایی آرامبخش درست کنید نیاز به قفسه حمام طرح ترک دارید تا بتوانید  وسایل های خود را آنجا قرار دهید وهمیشه حمام تمیز و مرتب داشته باشید.

قفسه حمام طرح ترک محصولی ایده آل برای شما.

انواع شلف و قفسه حمام و جا شامپویی را می‌توانید برای حفظ نظم و ترتیب حمام و دستشویی استفاده کنید. باکس‌ها و سبدهای مختلف برای استفاده در حمام در بازار موجود هستند که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه‌تان آن‌ها را خریداری کنید. 
انواع آویز دیواری هم برای خشک‌کردن لوازمی مانند تشت و لگن و حوله‌ها قابل‌استفاده هستند. آینه حمام یکی دیگر از وسایل مهم حمام است که بسیاری از آقایان برای تراشیدن ریش‌هایشان استفاده می‌کنند. بهتر است زیر این آینه هم نوعی استند دیواری یا شلف حمام نصب شود تا به‌راحتی بتوانید وسایل اصلاح را در آن بگذارید. اگر حمام بزرگی دارید استفاده از کابینت‌های مناسب به‌عنوان قفسه حمام هم می‌تواند جای بیشتری برای وسایل در اختیارتان بگذارد. یکی از نکات مهمی که برای این انتخاب باید در نظر بگیرید این است که شلف و قفسه حمام انتخابی شما باید ضد آب باشد و به‌راحتی تمیز شود.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   دفتر تهران : 09120526735 

   کارشناسان فروش : 09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess