آبچکان

از این محصول برای مرتب قرار دادن ظرف و ظروف شسته شده می توان استفاده کرد. 

آبچکان دو طبقه

آبچکان

از این محصول برای مرتب قرار دادن ظرف و ظروف شسته شده می توان استفاده کرد. 

همانطور که از اسم این محصول پیداست یعنی آبچکان تنظیمی پلاتین کاربرد آن برای خشک کردن و زدودن آب پس از شستشو می باشد.

امروزه دکوراسیون آشپزخانه ها با کابینت های مدرن، علاوه بر زیبایی ، نظم درونی را نیز با خود دارد. کابینت های آشپزخانه ای امروزی با متریال ام دی اف و … مورد استقبال بیشتری نسبت به کابینت های فلزی قرار گرفته اند.

آبچکان های فلزی که به رنگ استیل است در داخل کابینت ها نصب میشوند، با نیکل و کروم آبکاری شده اند که درزیبایی این محصول تاثیر به سزایی داشته و با این روش از زنگ زدگی جلوگیری شده و استقامت محصول را بالا می برد. 

این دسته از آبچکان های تولیدی شرکت پلاتین قابلیت تنظیم را نیز دارد. با توجه به اینکه معمولا عمق کابینت های فلزی و ام دی اف٬ 30 سانتی متر است مشکلی در سایز بندی اين آبچکان و نصب آن به وجود نمی آید. 

قسمتی برای قرار دادن انواع بشقاب و پیش دستی ها تعبیه شده است که باعث جداسازی ظروف با فاصله ی مناسب از یکدیگر و خشک شدن سریع تر آنها می شود. قسمتی تخت و بدون شیار در وسط آبچکان برای لیوان ها، استکان، کاسه و انواع ظروفی که شکل نا متعارفی دارند طراحی شده است. 

ارتفاع آبچکان آبکاری کابینت ام دی اف، 4 سانتی متر است. هنگام جایگیری ظروف به درون شیار های آبچکان، با توجه به ارتفاع 4 سانتی متری آن میتوان نسبت به جدا شدن ظروف از یکدیگر و قرار گیری مناسب آن ها مطمئن بود.

اطلاعات تماس

مشهد، مقابل شهرک صنعتی کلات 

  (داخلی 430 – 410) 32453200 -051

   مدیریت : 09155013617 

09150053617 -09153598617

   platinaccessories   

    platinaccess