انواع سطل زباله ریلی پلاتین

این خانواده از محصولات، امکان ایجاد نظم و پاکیزگی و نیز تفکیک زباله در کمترین فضای اشغال شده در کابینت را فراهم می کند.

سطل های ریلی داخل کابینت

 

کابینت های جدید به گونه ای طراحی می شوند که یک قسمت از آن ها مخصوص قرارگیری سطل زباله باشد. سطل زباله کابینتی انواع مختلف دارد که خود از لوازم نظم دهنده کابینت می باشد که هر کس با توجه به سلیقه و شرایط آشپزخانه خود یکی را انتخاب می نماید. انواع سطل زباله کابینتی به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. دسته اول سطل زباله درب باز شو است. این نوع سطل زباله به گونه ای روی درب کابینت نصب می گردد که هنگام باز کردن آن سطل بیرون می آید و دسترسی به آن راحت است. دسته دوم سطل های زباله کابینتی از نوع ریلی هستند. این سطل ها به صورت ریل از کف، ریل از سقف و ریل از پهلو نصب می شوند. در بعضی از مدل ها درب کابینت به صورت کشویی است و هنگام باز شدن، سطل های زباله نیز به بیرون هدایت می گردند. در مدل دیگر سطل زباله ریلی درب کابینت لولایی است و برای دسترسی به سطل باید ابتدا درب کابینت را باز کنیم و خودمان سطل ها را از طریق ریل به بیرون هدایت نماییم.

سطل زباله ها از لوازم بهداشتی پرکاربرد در آشپزخانه هستند که معمولا تلاش در مخفی ماندن آن برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و چهره نامناسب آن در آشپزخانه می شود.

گروه صنعتی پلاتین با تولید سطل زباله های ریلی متنوع  با ابعاد و مدل های مختلف سعی در رفع این نیاز شما عزیزان کرده است.

از مزیت های سطل های داخل کابینت می توان به ریلی بودن آن ها اشاره کرد که دسترسی به آنها را بسیار سهل و آسان کرده است. سطل های ریلی داخل کابینت پلاتین دارای مدل های تک ، دو و سه مخزن  هستند و در سایزهای کوچک ، متوسط و بزرگ عرضه می شوند.